Αν μόλις ξεκινήσατε μια μικρή διαδικτυακή επιχείρηση, ίσως γνωρίζετε ήδη ότι το σύγχρονο μάρκετινγκ δεν αφορά μόνο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το web hosting. Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email μπορούν να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στη συνολική στρατηγική σας. Ωστόσο, είναι δύσκολο να σημειώσετε μεγάλη πρόοδο εάν η Email List σας δεν είναι πολύ μεγάλη.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί απλοί και φθηνοί τρόποι για να μεγαλώσετε τη λίστα email σας. Το μόνο που απαιτεί είναι ο χρόνος, η αφοσίωσή σας και μερικές απλές στρατηγικές.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα διερευνήσουμε γιατί το email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, θα καλύψουμε επτά ισχυρούς τρόπους για να αναπτύξετε τη λίστα email σας. Ας αρχίσουμε!

Γιατί το Email Marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας

Για να πετύχεις, πρέπει να καλύψεις όλες τις βάσεις σου. Γι’ αυτό κάθε φιλόδοξη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου  θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να ξεχάσουν το μάρκετινγκ μέσω email  επειδή ξοδεύουμε πολύ χρόνο χρησιμοποιώντας νεότερες μορφές επικοινωνίας, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων.

Ωστόσο, 4 δισεκατομμύρια άνθρωποι  εξακολουθούν να χρησιμοποιούν email σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, ο αριθμός των email που στέλνουν οι άνθρωποι σε καθημερινή βάση συνεχίζει να αυξάνεται  κάθε χρόνο. Ως εκ τούτου, το μάρκετινγκ μέσω email παραμένει μια εξαιρετικά αποτελεσματική μορφή δημιουργίας δυνητικών πελατών, ακόμη και το 2022.

Το email είναι επίσης εξαιρετικά στοχευμένο και όταν οργανώνετε τα εισερχόμενά σας, πρέπει να απευθύνεστε σε κάθε μήνυμα. Όταν διακυβεύεται ένα τόσο μεγάλο κοινό, η παραμέληση αυτής της πλατφόρμας θα σήμαινε απώλεια μιας σημαντικής ευκαιρίας.

Με την άνοδο των ενημερωτικών δελτίων και τη συνεχιζόμενη σημασία του email, υπάρχουν πλέον πολλά δημοφιλή εργαλεία όπως το ConvertKit  και το Mailchimp  για να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τις καμπάνιες σας.

Αυτά τα εργαλεία προσφέρουν μια λύση all-in-one, ώστε να μπορείτε να προσεγγίσετε αποτελεσματικά το κοινό σας. Είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε – ωστόσο, θα χρειαστείτε περισσότερα από ένα ειδικό εργαλείο. Ας βουτήξουμε.

4 τρόποι για να μεγαλώσετε τη Email List σας

Οι καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι τόσο ισχυρές όσο η λίστα email σας. Ας καλύψουμε μερικούς αξιόλογους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και να αυξήσετε τη βάση των συνδρομητών σας.

1. Προσθέστε μια φόρμα συμμετοχής στον ιστότοπό σας

Η φόρμα συμμετοχής είναι ένα απλό στοιχείο που προτρέπει τους επισκέπτες του ιστότοπου να εγγραφούν για να λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την επιχείρησή σας. Συνήθως, μια διεύθυνση email είναι τα μόνα προσωπικά στοιχεία που ζητούνται. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να μετατρέψετε γρήγορα τους αναγνώστες σε συνδρομητές και βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μας επειδή απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια από μέρους σας.

Ορισμένες φόρμες επιλογής είναι πιο λεπτές και άλλες τραβούν περισσότερο την προσοχή. Μερικοί συνηθισμένοι τύποι περιλαμβάνουν αναδυόμενες φόρμες, φόρμες πρόθεσης εξόδου και φόρμες γραμμής. Είναι σημαντικό να επιλέγετε προσεκτικά το σχέδιό σας και να το βασίζετε στο προϊόν σας και στο γενικό σας στυλ μάρκετινγκ.

Ο χρόνος και η παρουσίαση αυτών των εντύπων είναι απαραίτητα εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε τις εγγραφές. Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε φόρμες συμμετοχής στις πιο δημοφιλείς σελίδες σας:

Εάν χρησιμοποιείτε WordPress, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε φόρμες συμμετοχής κατεβάζοντας και εγκαθιστώντας μια προσθήκη όπως το OptinMonster  ή το Convert Pro . Καθένα από αυτά θα σας δώσει τη δυνατότητα να επιλέξετε από μια μεγάλη ποικιλία προτύπων και σχεδίων φόρμας συμμετοχής, τα οποία μπορείτε να προσαρμόσετε περαιτέρω για να καλύψετε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

2. Διοργανώστε ένα Giveaway

Δεν υπάρχει τίποτα σαν ένα δώρο για να ενθουσιάσει τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι θα αγαπούν πάντα τα δωρεάν πράγματα, επομένως είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παροτρύνετε τους αναγνώστες και τους οπαδούς να εγγραφούν στη λίστα email σας. Εάν είστε τυχεροί, οι περισσότεροι δεν θα το σκεφτούν καν να δώσουν τη διεύθυνση email τους. Όταν γίνει καλά, μπορείτε να δείτε τεράστια ανάπτυξη στη λίστα email σας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Μπορείτε να προσφέρετε τα δικά σας προϊόντα, αλλά εάν αυτό προκαλεί αδικαιολόγητη πίεση στη γραμμή παραγωγής του προϊόντος σας, τότε δεν χρειάζεται απαραίτητα να το κάνετε. Μια άλλη επιλογή είναι η διεξαγωγή μιας χορηγούμενης εκδήλωσης με μία ή και πολλές επωνυμίες:

Για παράδειγμα, ένα εστιατόριο από φάρμα σε τραπέζι μπορεί να συνεργάζεται με διάφορες επωνυμίες ή σούπερ μάρκετ που προσφέρουν βιολογικά προϊόντα. Μια μικρή επιχείρηση κοσμημάτων μπορεί να συνδυαστεί με μια εταιρεία υψηλής ποιότητας γυαλιών ηλίου.

Φυσικά, προσέξτε τις συνεργασίες σας. Πρέπει να έχουν νόημα για την επιχείρησή σας και να προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα. Εάν αποδεχτείτε μια συμφωνία χορηγίας με ένα κατώτερο ή άσχετο προϊόν, αυτό μπορεί να είναι δυσάρεστο για το κοινό σας.

Αν και πρέπει να είστε πάντα προσεκτικοί, τα δώρα μπορεί να είναι ένα χρυσωρυχείο. Αποτελούν μια ιδιαίτερα χρήσιμη ευκαιρία για όποιον έχει ήδη ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να εκτελέσετε ένα διαδικτυακό δώρο , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια δωρεάν προσθήκη WordPress όπως το RafflePress :

Αυτή η λύση προσφέρει ένα διαισθητικό πρόγραμμα δημιουργίας δώρων που σας επιτρέπει να ξεκινήσετε επιλέγοντας ένα πρότυπο για το δώρο σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επωφεληθείτε από τα εργαλεία προώθησης και μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των συμμετεχόντων.

3. Προσφέρετε αναβαθμίσεις περιεχομένου

Οι αναβαθμίσεις περιεχομένου είναι ένας άλλος τύπος «δωρεάν» που μπορείτε να προσφέρετε. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι, αλλά ορισμένες κοινές επιλογές είναι τα ηλεκτρονικά βιβλία, τα βιβλία εργασίας, τα εκτυπώσιμα και οι οδηγοί:

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι αυτά τα μπόνους περιεχομένου πρέπει να είναι αποκλειστικά. Ο μόνος τρόπος για να τα αποκτήσετε είναι να εγγραφείτε στη λίστα email σας.

Όπως και με κάθε άλλη στρατηγική που χρησιμοποιείτε, είναι καλύτερο να επιλέξετε κάτι που σχετίζεται με την επωνυμία σας. Εδώ, ένας επηρεαστής τροφίμων με βιβλίο μαγειρικής προσφέρει λειτουργικότητα κουτιού συνταγών, αλλά και δωρεάν λήψη συνταγής κατά την εγγραφή:

Παρατηρήστε πώς αυτή η προσφορά συνδυάζεται με το πιασάρικο και ακαταμάχητο copywriting: «5 μυστικά για εξαιρετικά απλά γεύματα».

Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε πάντα να συνδυάσετε τις στρατηγικές αυτής της λίστας για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά τους. Όπως στο παραπάνω παράδειγμα, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους επισκέπτες του ιστότοπού σας μια φόρμα συμμετοχής κατά την είσοδό σας, αλλά και να βάλετε ένα δωρεάν παιχνίδι στη γραμμή πλοήγησης. Όσο περισσότερες ευκαιρίες έχουν οι επισκέπτες να εγγραφούν, τόσο πιο πιθανό είναι να το κάνουν.

4. Οργανώστε ένα Webinar

Ένα διαδικτυακό σεμινάριο είναι ένα εργαστήριο, σεμινάριο ή παρουσίαση που πραγματοποιείτε στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας λογισμικό τηλεδιάσκεψης . Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε παρακολουθήσει κάποια στιγμή, αλλά αν δεν το έχετε παρακολουθήσει, μπορείτε ακόμα να φιλοξενήσετε ένα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.

Για τους περισσότερους, ένα διαδικτυακό σεμινάριο σημαίνει μετακίνηση του περιεχομένου σας σε διαφορετικό μέσο. Είναι φθηνό και εύκολο, αλλά η παραγωγή μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο:

Αυτή η μέθοδος είναι κατάλληλη για bloggers και influencers που έχουν ήδη δημιουργήσει έσοδα από τις ιδέες τους, αλλά οποιαδήποτε τεχνογνωσία έχετε να προσφέρετε θα είναι αποτελεσματική. Αν αναρωτιέστε πώς να φιλοξενήσετε ένα διαδικτυακό σεμινάριο , θα πρέπει να ξεκινήσετε επιλέγοντας ένα θέμα. Στη συνέχεια, φροντίστε να καταγράψετε τις υλικοτεχνικές λεπτομέρειες, να αφιερώσετε αρκετό χρόνο στην προετοιμασία και, φυσικά, να προωθήσετε το διαδικτυακό σας σεμινάριο.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να λαμβάνετε πολλές νέες διευθύνσεις email, αλλά θέλετε να είστε προσεκτικοί, ώστε όλη η σκληρή δουλειά σας να μην πάει χαμένη. Θυμηθείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο την ευκαιρία. Εάν φιλοξενείτε το διαδικτυακό σεμινάριο σας σε μια δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων όπως το Instagram ή το YouTube, μπορείτε επίσης να ενισχύσετε την αφοσίωση σας.

Επιπλέον, ένα διαδικτυακό σεμινάριο μπορεί να σας προσφέρει κοινωνική αξιοπιστία. Δεδομένου ότι η δέσμευση χρόνου από τους θεατές είναι σημαντική, αυτός δεν είναι μόνο ένας πολύ καλός τρόπος για να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μπορεί ενδεχομένως να οδηγήσει σε μακροχρόνιους και πιστούς πελάτες.

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με το μάρκετινγκ μέσω email

Γνωρίζουμε ότι η σύνταξη μιας αξιοσέβαστης λίστας email μπορεί να φαίνεται δύσκολη. Κανείς δεν θέλει να ξεκινήσει μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email με λίγα άτομα να επικοινωνήσει.

Ευτυχώς, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι όλη η σκληρή δουλειά σας θα έχει τους θεατές που της αξίζουν. Απλώς θυμηθείτε να εστιάσετε στην ανάπτυξη της λίστας email σας με τις ακόλουθες στρατηγικές πριν ξεκινήσετε:

  • Προσθέστε φόρμες συμμετοχής.  Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες του ιστότοπου να εγγραφούν στη λίστα email σας σε δημοφιλείς σελίδες, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το OptinMonster  ή το Convert Pro .
  • Διοργανώστε ένα δώρο.  Προσφέρετε δωρεάν προϊόντα ή προϊόντα με χορηγία για να παροτρύνετε τους ανθρώπους να κοινοποιούν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Τα πρόσθετα WordPress όπως το RafflePress  το κάνουν αυτό απλό.
  • Προσφέρετε αναβαθμίσεις περιεχομένου.  Δώστε στους ανθρώπους ποιοτικό αποκλειστικό περιεχόμενο με τη μορφή ebook, εκτυπώσιμων, οδηγών και πολλών άλλων. Μπορείτε να το συνδυάσετε με φόρμες συμμετοχής για να μεγιστοποιήσετε τις εγγραφές.
  • Οργανώστε ένα διαδικτυακό σεμινάριο.  Χρησιμοποιήστε την τεχνογνωσία σας για να φιλοξενήσετε ένα διαδικτυακό σεμινάριο και να προσφέρετε στους συμμετέχοντες πολύτιμες γνώσεις.
  • Δημιουργήστε ένα μάθημα μέσω email.  Επαναπροσδιορίστε το περιεχόμενο του παλιού πυλώνα και παρέχετε στο κοινό σας ένα πρακτικό, βραχυπρόθεσμο μάθημα. Χρησιμοποιήστε ένα δημοφιλές εργαλείο όπως το Mailchimp  (ή οποιαδήποτε υπηρεσία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία.
  • Κάντε έκπτωση.  Προσφέρετε στους χρήστες μια γενναιόδωρη έκπτωση εφάπαξ για χρήστες που εγγράφονται στη λίστα email σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε εκπτωτικούς κωδικούς σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το WooCommerce .
  • Ξεκινήστε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.  Δεσμευτείτε για μεγάλες αποστάσεις και προσελκύστε τους χρήστες με την υπόσχεση ποιοτικού, κανονικού περιεχομένου. Η προτιμώμενη πλατφόρμα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα πρέπει να μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε.

Δείτε περισσότερα για το web hosting:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.